Ishallen nästa!

Nu börjar det igen, hockeysäsongen är igång vilekt innebär att ishallen är vårt andra hem. Inte för att jag klagar så, men ibland känns det verkligen inte kul och dra iväg. Fast ändå hänger jag med bara för att stötta lillebror, som inte är så liten längre. Usch vad han är stor nu. Tänkte att jag skulle slänga in en snabb bild på vad jag slängde på mig mig efter en härlig och efterlängtad dusch.

Dagens outfit.


synn bara att jag inte hann/hinner fixa håret innan vi åker.

- Jeans , Cubus
- Tröja , H&M
- Stickade tröja , Rut m.fl. , Sonja & jag.

Oj nu blev det brottom!
 Tjao.

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0