Inte hunnit..

Idag har det varit fullt upp. Vaknade vid halv 9, sedan blev det att städa iordning det som jag inte orkade göra igår. Åt frukost fixade mig iordning snabbt och sedan blev det in till Bergvik. Jag kan inte förstå hur jag alltid har lika svårt för detta med att inte komma ut med en påse ifrån affären.. idag blev det två nya påsar. Ja så gick det med den stoppningen av shopping.. och då har jag fortfarande inte hittat ett par snygga långärmade tröjor?! Är det jag som är kräsen eller är jag helt enkelt blind? haha Ja inte vet jag vilket men ska försöka vänta med att köpa dem tills i mitten eller i slutet på september.
Senare idag kommer mamma och pappa att ha lite av en vad ska jag säga..  en förfest kanske? Iaf så kommer det hit lite folk så ska vi äta god mat, dricka gott och sedan bär det vidare för de ner till parken där Snowstorm spelar idag. Vet inte om jag ska bli med ner eller inte, skulle ju som sagt inte slösa mer pengar. Dessutom kan jag typ bara 2,3 låtar med dem? knappt ens det. Haha. Så det blir nog att jag sitter kvar här hemma och bara slappar. Kollar på en film och äter upp allt godis som jag köpte förut, trodde ju att det skulle vara lite mer folk än bara jag hemma? Men nej, så var inte fallet. Får äta aaaalltihopa själv nu, klagar inte direkt kanske. Det blir ju ändå aldrig att man äter upp allt utan, blir alltid mycket kvar.


Nej nu måste jag gå och ta mig en smörgås elller nått innan maten, min mage dör av hunger. Inte fick den smaka p ånågon delifresch kycklingburgare ifrån Max idag heller..  Det får bli en annan dag. Dumma lönehelgen som skapar enormt långa köer överallt :( haha. Får se det från den ljusa sidan, fick se en fin kille iaf.
Men som sagt mackorna kallar!




Dagens Outfit.



-
Hoodtröja ,Warp,  Stadium
- Keps , Yankee , (Zätas old one.)
- Linne ,  H&M
- Jeans , H&M
- Skor, Race Marine , Stadium 

Dagens shopping.



- Blå/Vitt prickigt linne , Only , Vero Moda
- Svart stickad kofta (kort) , H&M


Later!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0