Inte bakis men...

Jäkligt trött! Usch fast jag ändå åkte hem tidigare än de andra så har jag bara sovit 1h inatt.. usch. Igår var första och absolut sista gången som jag kräks, iaf p.g.a. alkohol. Fast jag vet att Cider och Cube och alla de andra sötdrickorna oftast kommer som en liten surprice senare. Eftersom att jag hela tiden kände mig okej, fortsatte jag lite till, lite till och lite till men sen tog det stop. Skämdes gjorde jag, var ju inte så full att jag inte fatatde något, så jag skötte allt bra men ändå?! Kom igen, så himla vidrigt! Mikkiz och Vicky ch två killar till som jag glömt namnet på.. talade om säkerligen tiotals gånger att alal gör sånt, och att jag aboslut inte var den förste eller sista som skulle göra det denna kväll. Men ändå? finns inget så vidrigt. Så jag ringde på mamma & pappa som kom och hämtade mig. Bilresan hem gick bättre än vad jag trott.. synd bara att jag trodde att jag satt i en karusell som tryckte mig bakåt.. visade sig bara vara pappa som gasade. Hah. Kom hem tvättade bort sminket och fixade mig för kvällen och sedan blev det sängen. Kunde jag sova då? Nej. Jorden snurrade runt, runt, runt. Tillslut efter att trott att jag skulle dö av törst masat mig upp för trappen för att hämta en vattenflaska för att sedan lägga mig bredvid mamma i hennes säng. Eller ah, efter att ha ropat upp henne för jag trodde jag skulle spy men istället la mig och sov på badrumsgolvet med täcket invirat som en sovsäck. Heh. Aldrig mer så mycket alkohol! Aldrig mer djungelvrål heller för den delen... usch vilka kramper jag fick stå ut med tidigare idag.. döden var nära alltså! Nej nu överdrev jag, men ändå. Har ju trots allt bara mig själv att skylla när jag fuskar. Men från och med imorgon kommer jag att skärpa mig. Inget mer fusk, alls! Inge mer nutella på mackan, ingen mer ost som icke är laktosfri, inge mer glass och inge mer lakrits! Ska verkligen börja sköta mig nu... inte bra för min kropp. Men inte bra för mitt psyke heller att inte få äta något som finns på stan typ.. eller jo ett gammalt kakpaket som jag kan köpa på ICA som är av samma sort som jag ätit i ca 10 år nu. Mmmh, vad gott! not. Nu jäklar är det jag som börjar baka kakor. Man måste ju åtminstonde ge det ett försök med att baka, även om det är svårare med vårt mjöl. Men shit i same, antingen så blir det bra eller så blir det pannkaka. Haha.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt "straff" som jag tydligen sagt att jag skulle ha.. japp, det stämmer att alkohol dödar hjärnceller?! Fast jag viker ju bara tvätten så det är inte så farligt, det mesta är ju ändå mitt så?.. heh.

Tack alla igår för en supertrevlig kväll! Speciellt tack till Deas som fixade det hela!

Tvätthögen kallar!
♥♥♥

p.s. bilder får ni se sen när Mikkiz lagt ut dem.. så länkar jag till hennes sida.



mikkiz

haha, det slutade ju inte som man hopppasts! :)

men annars hoppas jag du hade kul!

roligt att du följde med:D<3

2010-08-23 | 00:27:08 | http://mikkpikk.blogg.se/
Elin

Nej tyvärr så gjorde det inte det,

men jag hade jättekul annars! ;D <3

2010-08-23 | 09:46:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0