I feel like a...

..Zombie! Är hur trött som helst eftersom att jag verkligen inte kunde sova. Inte blev det bättre av att dagen börjar med att jag får stresas ihjäl mig när jag ska fixa mig. Bussen var ju naturligtvis också i tid idag? helt fantastiskt! jag trodde jag skulle tappa hakan, eller å andra sidan så kanske den var i tid eftersom att det var en extra buss.. den andra var nog inte så i tid kanske? ahja whatever. Kom till skolan, åt min frukost som jag hade med mig i en påse. Sen började vi direkt med de jobbiga uppgifterna i Administration A kursen. Jag började verkligen tvivla på om jag skulle klara denna kurs i ett halvår? Fast sen gick det lite bättre och jag kände att jag var nog inte så dålig som jag själv trott. Franskan är för övrigt avslutad, skickade ett mail till Viktoria eftersom att jag inte kunde hitta henne? Och imorn är det första lektionen i matte B kursen.. Gaaash jag är nervös, jag och Linn ska ju inte bara läsa svåra matte b utan vi ska dessutom göra det med en annan klass. En idrottsklass. Av någon anledning känns det som om att de är så himla mycket smartare än mig? Nu vet jag ju inte hur Linn känner men så känner jag iaf. Fast det går nog bra ska jag se. Har ju ny lärare också, hoppas att detta kanske bidrar till att jag får det lättare att förstå. Hoppas,hoppas!

Tänkte jag skulle göra något som håller mig vaken.. får ju inte somna nu för då kommer jag absolut inte att kunna sova sen ikväll. Så börjar med att läsa igenom lite andra bloggar sen får vi se vad jag hittar på.

Ha det så länge.

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0