Home..

Nu är jag hemma för att stanna! har lite saker kvar hos m&m ifall att det skulle bli så at jag stannar kvar lite spontant så. Fast det lär ju inte ske nu på ett tag. Denna helg är mina sista arbetsdagar! så skönt men så tråkigt på samma gång. Fast mest skönt. Idag har jag varit ledig så då blev det en liten snabbis ner på stan med Vicky för att köpa nytt puder fast så kom jag på när jag kom hem att det var ju en ny puderborste jag behövde med.. så typiskt! men det får jag springa in lite snabbt och köpa på H&M imorn. På söndag åker jag btw på en liten mini-semester med mamma, Mi, Annci och Fredrik. Mycket kul ska det bli, hoppas jag. Nu måste jag packa upp alla mina väskor.

Hörs later!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0