Hemma.

Äntligen hemma, efter att jag slutat jobbet åkte familjen till Petrus för att käka glass. MUMS! fast mindre mums att magen min kommer att krampa sönder inatt.. ahja.. är ju leig imorn så det går väl an. Imorn vet jag inte riktigt vad som ska ske, mer än att jag och pappa ska till banken för att fixa lite med papper och med min konton. Så det blir gjort någon gång.

Fast nu blev det ändrade planer.. har ju inga kläder här i fif typ så det blir att ta bussen nu om 20 min in till stan för att packa ihop kläder som jag ska ha med mig hem till fif. Har ju bestämt mig för att jag ska bo här nu fram tills skolan börjar.. får se vad länge jag stannar.

Men nu måste jag gå och packa det som jag ska ha med mig in till stan :)
hörs via mobben ikväll!


you decide.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0