Hemma i Fif

Idag blev det ännu en dag med lite shopping, men det var det sista! förutom imorgon då.. fast jag tar inte med mig mitt kort då. Utan det som jag har i plånboken, det ska jag försöka klara mig på denna månaden:) går nog super bra. Hoppas jag. Nästa månad kommer det en till lön som sagt. Då allt sparas i princip, som jag sa tidigare. Fast har ju tittat på en säng som jag tänkt att jag skulle köpa. vilket jag nog gör. Sen så hade jag ju tänkt att jag skulle köpa mig en tv, fast fick ju reda på att pappa och dem ska köpa nu denna eller nästa månad, antagligen nästa, är ju inte så långt kvar på denna. Heh. Iaf, och då så ska jag få köpa deras tv för några tusenlappar. Perfekt! alla tjänar på det:)

Men nu tänkte jag prova om den sladden som jag hittade till sony ericsson fungerar med min mobil. Så får ni se bilder sen, och i framtiden! YEEEES! ;D haha
Hörs!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0