HATAR..

.. Att jag har så svårt för att somna ibland. Har legat i sängen nu i över en timme och kan inte sova? klockan börjar bli way over bedtime med tanke på att jag ska upp tidigt för att hinna med en buss in till skolan. Har verkligen ingen lust just nu. Det som började med att det var så skönt med skola igen, vände lika fort. Nu har jag insett vad mycket arbete som ligger framför mig. Ännu mer om vad som väntar i framtiden. Jag hade så mycket som jag velat gjort denna sommaren men inte hunnit.. har ju som sagt jobbat 7,5/10 veckor på sommarlovet. Fast ska jag tala helt sanning så blir det inte inte alls 2 veckors sommarlov, var ju iväg på Emax en vecka. Vilket inte var något sommarlov. Fast trevligt var det. Men ändå det var liksom inga latadagar på stranden, inget gå ut och ha en mysig kväll i en park, inget vilt 18-årsparty. Knappt några partyn alls. Nej usch vad jag hatar att när jag inte kan sova så tänker jag på allt, precis allt!
Innan jag börja häva ur mig mer ointressanta meningar ska jag logga ut. Logga ut från datorn, ut från hjärnan och ut från verkligheten. In med drömmar och hapiness.

Godnatt, igen.

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0