Happ..

Det började med att vädret var helt okej fint, en liten promenad skulle sitta fint tänkte jag. Hmm.. tittade ut och tänkte om. NEJ! det blir ingen promenad! försökte få några bra bilder som kunde visa er vilket skyfall det är.. men hah. Det gick inte, har ju bara en mobilkamera at the moment? vilket skämt. Förmiddagen har alltså spenderats i soffan hela dagen! har inte ens orkat gått upp för att borsta tänderna än. Äckelvarning! Så min tänkta spa-dag kommer att passa in alldeles utmärkt idag. Så bra, så bra. Mamma och pappa som förövrigt var ute igår natt ligger och sover så de är ju inte direkt något sällskap. Mi är i stallet och Zäta var tydligen på träningsläger och inte match nu på morgonen.. matchen började vid 18.00 ikväll. I vilket fall som helst så är han inte hemma.
Så nu ska jag försöka finna ork till att resa på arslet och sedan blir det till att borsta tänderna, och göra iordning badrummet för en spa dag.. Åh vad jag vill ha ett badkar nu! Någon som vill låna ut sitt för en dag kanske? (a):)
Hoppas det finns det i åtminstonde en av lägenheterna sen.

Hörs senare när jag är som en ny människa!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0