Godmorgon!

Idag strålar solen! JAAAAAAAA!;D
sorry för en så tråkig update igår.. men jag låg och sov framför tvn för det mesta, trött som ett mongo och varje vaken minut stoppade jag in mat i magen.. hungrig som en varg. Haha. Men här kommer iaf länken till Mikkiz blogg så ni kan kolla in lite så inte snygga bilder på mig ----> www.mikkpikk.blogg.se  !


Idag bär det av till stan, ska hem till m&m och sedan så blir det även att gå på stan med Victoria efter att hon klippt sig. Får se om jag shoppar eller inte, just nu känner jag mig inte så taggad på shopping, men på att äta på en mysig uteresturang! Hoppas det fina vädret håller i sig. Nu ska jag fixa mig iordning, duschen kallar och magen skriker efter mer mat.. som vanligt med andra ord. Ser ni någon som rullar fram på stan sen.. då är det jag! haha. Skämt åsido men vem vet? hade ju ett köttbulle finger en gång i tiden så varför inte bli en köttbulle? hah.

Hörs senare!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0