Färdig.

Sådär då, då var man redo för denna dag. Eller ah halva har ju gått, men ändå. Just nu sitter jag och väntar på at mormor ska komma och hämta mig. Skulle ju åkt buss in men den missade jag då duschen tog längre tid än väntat och hundpromenaden blev längre än tänkt. Sånt är livet. Det går ju en buss vid 15 men då hinner jag inte åka bil hem med mamma och pappa och då måste jag kånka med väskorna på buss och nej det blir så tungt och jobbigt. Ja jag är bortskämd. Men inte med pengar eller så utan med kärlek och service. Låter  lite weird men så är det. Nu ska jag sätta mig bredvid Zäta i soffan och störa han när han kollar tvn, thihi.

See you later alligator.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0