Ett skämt.. och lite till

Hade som sagt hem några spekulanter men njaa.. tror inte att de var så intresserade. Inte hon iaf. Aldrig varit med om maken til så stroppig kvinna! Hon är gäst hemma här, hon äger fan inte stället. Hann knappt ens in i huset och presentera sig innan hon granskade det och på 10 min var hon klar och ville åka. Hennes kille eller vad man nu ska säga hade inget att säga till om. Snacka om undergiven! Sen iaf när de gick ut med pappa och kollade garaget så tittade jag och mamma på varandra och bara skakade våra huvuden. Sen började jag mitt snack om "Vem tror hon att hon är? Kommer hon in igen och inte säger nått ska jag fan imig blablabla" Tror ni att detta kan vara en orsak till att vi säljare inte ska göra mäklerns jobb? haha! Ahja sen efter det så satte jag mig i telefonen med morfar och sedan mormor:) så blir att jag åker dit och äter middag innan jag drar vidare till Mikkiz. För imorn hörrni då vankas det party party! ska bli väldigt kul faktiskt. Åhjustja! glömde ju berätta att jag drog ju in till henne igår kväll vid 7.. tog bussen ifrån min lilla by till en liten större by. haha. Så där blev det att vi tog en promenad ner till McD för att jag skulle köpa en glass med chokladtopping och en liten pommes att kunna doppa i, jo det är visst gott så inget snack! Sen drog vi in på Burger King med.. haha tjockisar som vi är. Nej men vi skulle köpa vitlöksringar till hennes fader och en dipp till det. Så medans vi väntar på dessa parkerar det en vit ganska sådant fin bil utanför vårt fönster och först diskuterar jag den sen när vi märkte att det kom ut ganska många unga killar blev det plötlsigt mer intressant.. men när de klev in var det inte lika mycket av intresse längre. Visade sig vara några gammla polare som man inte snackat med på evigheter och inte direkt hade några planer på att börja göra nu heller. Så besvikan vart vi där.
Sen började vi besviket vandra hemåt. Men plötsligt! kör en bil förbi.. hmm nyfikna nu eller? heheh (evil laugh) skämt åsido.. men iaf det var Annci och Fredrik som kom i bilen så snålskjuts hem med dem blev ju såklart! tackar för det! (Y) Sen idag så lämnade vi Lucas på dagis vid halv 8 och sedan hem äta lite frulle, sen blev det film helaaa dagen låång! Eller ah, tills mamma ringde och störde och frågade om vi kunde gå ut med Anncis hundar, så ut med dem och sedan hem igen. Frågade mamma om hon strafafde mig bara för att jag inte hemma och var ute med min som jag var tvungen att gå ut med någon annans? xd haha hon sa Ja, fast ironiskt hoppas jag?! haha.

Nej nu blev det ett attans långt inlägg... bäst ja slutar medans ligger på topp, eller? haha. Nej men ska nog chilla vid tvn lite så vi får höras senare när jag bytt dator och lagt mig lite mer bekvämt i min mjuka men inte så varma säng. Glömde att stänga fönstret innan jag åkte.. och har inte gjort det än kom jag på nu. Satan. Kommer ju vakna förkyld imorn säkert..  Ahja har suttit och skrivt i en timme nu! alla på msn stör ju! haha inte för att det är värst många men snacka kan de.. eller så är det jag som snackar? hmmm...

Ska kolla film nu!


P.S kom på att vi kanske har en såndär sladd till mobilen så att jag kan föra över bilder ändå?:O jäklar vad smart man är.. 10 år efter. Men ändå! Checka det blir ju, sen film!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0