Ensam hemma..

Usch vad jag hatar att vara ensamm.. är verkligen det värsta jag vet. Kommer aldrig kunna flytta hemifrån. Iaf inte till en egen lägenhet, helt själv. Nej usch och fy och blä för det! Vet inte vad jag ska hitta på, godis skålen ska fram iaf.. Tvn är på, men inget ljud, måste fixas. Sen blir det nog att zappa runt där tills jag somnar.. Brorsan kommer väl hem snart hoppas jag, han ska ju ändå upp på match imorn kl 09.00! HAHA! törligt för han. Själv tänkte jag att jag åtminstonde skulle försöka sova längre än till 08.30. Får se hur det går.
Men nu ska jag fortsätta mitt tv kollande, försöka hitta en film att glo på. Annars får jag väl gå hela vägen ner för trappen för att kolla vad som finns nere i hyllorna för filmer.

Hörs!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0