Det går så...

... Himla fort! Imorgon är det dags för skolan igen, helt sjukt! Fast det är ju trots allt mitt sista år. Känns både kul och tråkigt på samma gång. Jag är nyfiken på vad som sker i framtiden samtidigt som jag är orolig. Men det är väl så det ska vara antagligen? Idag har jag varit med victoria en stund på stan, kollade efter lite tjocktröjor men hittade ingen som jag förälskade mig i, tyvärr. Sen efter någon timme eller så gick vi till konsum och köpte oss en varsin sallad och satte oss borta vid kenneths efter älven. Vi satt där i en timme och åt våra goda sallader och pratade:) sen efter att vi skiljts åt gick jag ut med andra Vicky, postade ett brev och jag köpte även med sibylla hem:) men nu börjar nog mina pengar på mobileo ta slut så vi får höras mer imorgon! Pusss p.s Hoppas att alla som idag gjorde sin första dag på sin nya skola hade en underbar dag!! Och lycka till med alla era studier!:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0