Dagens...

1. Outfit.
2. Shopping.

Dagens Outfit.




- Jeansen , Crocker JC
- Vitt linne , Gina Tricot
- Tjock tröja , Gina Tricot
- Kavaj, H&M (men köpt på myrorna)
- Klocka , Ur & Penn
- Väska , KappAhl
- Skor , vet ej märket , Skohuset


 Dagens Shopping.







Inköpsställen; H&M , Stadium , Gina Tricot , Nära Nytt , Sonja & jag.

Åh vad jag är nöjd!! Det enda som jag har kvar att köpa nu är en svart och en vit långärmad, ska gå in på H&M imorn när vi åker till bergvik, eller city. Beroende på väder. Fast jag måste ju in på KappAhl på bergvik i vilket fall som helst. Så hoppas på att det blir dit så slipper vi ta den som en sväng förbi efter stan liksom.. heh. Nu ska jag skynda mig att packa upp de saker som jag hade med ifrån mormor och sedan ska jag kolla på "Dobidoo" med tha family!

Hörs later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0