blöttit värre...

Efter frukosten.. som jag för övrigt åt typ 1,5h efter att jag skrivit att jag skulle äta den. Iaf, efter den tog jag mig en långpromenad med Kira, gick ner till åsmyra där vi hittade Mi och Lollo som fiskade. Så vi stannade till vid dem och kollade lite.. fast de fick inge napp. Säkert jag med min otur som orsakade det. Hah. Resten av dagen nu ska jag bara ta det lugnt, börja läsa i en ny bok. Läste ju ut "Jag går bara ut en stund" nu när vi var på campingen. De har sagt/skrivit om att den boken ska vara så bra, språket är så fantastiskt att läsa o.s.v. Men njaa.. inte direkt väldigt mycket fel meningar, felstavelser och osammanhängande. Hoppade så mycket.. väldigt svårt att förstå hur hon menar. Men den var ändå sådär att man bara måste läsa ut den, måste ju få reda på om det slutade lyckligt eller ej. Nästa bok blir ju Elsas Mode som Sofi Fahrman skrivit.

See you later.




(bild från google.)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0