Back to normal

Allt är nu snart tillbaka som vanligt, skolan har startat, trötta morgonar, beslutsångest om vilka kläder man ska ha och till sist den tunga väskan! Redan efter första dagen kändes det mellan skulderbladen. Ja det beror ju kanske på att jag bär den på fel sätt? Vad vet jag. Men idag är jag iaf ledig, en riktig mjukstart kallar jag det. Så dagen kommer att spenderas på stan, om vädret tillåter vill säga. Ska köpa mig ett par svarta jeans som jag kollade/provade men inte köpte.. Så idag ska jag ner och köpa dem och får se om jag köper jackan som jag tittade på. Måste bara först kolla så att det inte ligger en hemma som jag kan använda, eller aldrig användt.Heh. Risken finns ju att det hänger en i garderoben. Får se vad som blir. Är ju så mycket som jag tänkt köpa nu, nej det är inte kläder! Bara lite, då menar jag lite! Det är massa tekniska prylar som jag vill ha. Fast samtidigt har jag bestämt att jag ska spara mer än hälften av lönen, och nästa månad sparar jag allt eftersom att vi ändå får studiebidraget:) Men nu måste jag fixa mig. Bye!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0