Ändrade planer

Inget blir som man tänkt sig. Skulle ju som sagt egentligen åkt hem idag men nej så blev det ju inte. Efter att ha varit nere på pärsmässa två gånger och handlat lite roliga fynd fick jag ett samtal till mobilen ifrån Kappahl med en fråga om jag kunde jobba 10-20 ist för 7-11. Klart att jag ställde upp på det eftersom att vi redan är kort om folk, även om det inte känns så frestande. Fast med roliga arbetskamrater går dagen snabbt iaf. :) Tyvärr så verkar ju min dator att ha lagt av helt nu. Stannar hela tiden, gjorde virussökning men den hittade inget, har gjort alla uppdateringar, rensat disken från skit som kan göra den seg. Men nej! Den stannar ändå, så nu ger jag upp. När löningen kommer går jag och köper mig en ny! Punkt slut. Nu ska jag fortsätta att kolla på morden i midsommer. Hörs imorn under min lunch eller nått!:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0