VÅÅÅR!

Äntligen! äntligen har våren kommit. Har hunnit med väldigt mycket idag, redan. Jag har varit ute på långpromenad, har duschat, fixat mig och ätit frukost. Har även gjort iordning mamma i håret. Vi ska alldeles strax in till stan för att fira min kusin Nathalia som blir fjorton år idag! Stort grattis till henne.
Efter firandet vet jag inte vad som händer, blir att åka hem och kanske försöka göra klart min svenska muntliga np som jag ska prata om när jag kommer tillbaka till skolan.
Nu blir det att sätta plåster på min stackars häl som har fått ett skavsår av att jag lånade Mi´s gympaskor. Hon aldrig använt dem, så då tog jag dem.
Hörs senare.

p.s. Va ute och njut nu av det vackra vädret nu!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0