promenad..

Godmorgon mina kära läsare.
ledsen för den dåliga uppdateringen igår, men hade ingen större ork eller lust att sätta mig vid datorn. Var som sagt på min kusins födelsedags kalas igår, riktigt trevligt som vanligt. Fast jag skulle nog inte ätit så mycket glass, idag mår jag inte bra kan jag säga. Sen när vi kom hem var jag med mamma och pappa ut med hundarna påvägen hem svängde jag av till Erik, som var hos sin pappas lackeringscenter. Satt därnere och snackade med han. Efter en stund blev det att gå hem eftersom att jag blev jättehungrug, gick hem och åt. La mig i soffan efter jag ätit och där fastnade jag hela kvällen, kollade på massa filmer med mamma, pappa och Mi. När mamma och pappa sedan var ute med hundarna vaknade jag till och drog på musik och började dansa, självklart joinade Mi med också. Stog vi och dansa och fjantade oss en stund och vi slutade natten med att kolla på Twilight, jag kan inte få nog av den. Inte tvåan heller för den delen. Nej nu ska jag ut på promenad, ska bara föra över lite musik till en mp3. Har tröttnat på min musik på mobilen!

Hörs senare.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0