Plugg+Tvn

Nu har jag varit ute nästintill hela dagen, blir ju aldrig som jag tänkt mig. Istället för att plugga förut blev det att jag åkte ut och åkte inlines med Mi, sen blev det datorn, åt mat och sen satte jag mig ute i solen med min svenska och gjorde faktiskt en hel del. Nu ska jag bara finna ork till att skriva ett pm till min lärare som jag måste lämna in senast imorgon.. usch vilken ångest jag har över att jag inte gjort det tidigare har ju trots allt haft över en vecka på mig och fixat detta?! Vet inte vad som tagit åt ,ig? jag som alltid varit så plikttrogen och gör klart sakerna samma dag som vi fått uppgiften.



du kunde inte ge mig ett värre straff eller, Gud?
fuck this shit!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0