Pluggdag..

Sitter vi skoldatorn och skriver som satan på min fördjupning i historia B. Ska göra det fram tills 21.00 för då börjar desperate housewives och efter det blir det sängen. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och så hörs vi mer en annan dag för imorgon blir åker jag in till stan och stannar där resten av veckan antagligen. Imorgon vet jag iaf att jag ska vara med Malin och vi ska fika! jag kan verkligen inte få nog av att sitta på ett café och bara pladdra på om massor av saker. Ska bli trevligt sen efter det blir det väl hem och sova tidigt antagligen:)
Men nu måste jag fortsätta mitt skrivande så jag får så mycket som möjligt gjort.

Ha de!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0