Nu blire natta!

Nej nu säger jag godnatt.
Gästerna lämnar oss precis.. eller ah gäster och gäster, våra grannar Sara och Jocke har varit här på lite lördagsmys med alkohol och godis. Imorgon blir det sovmorgon, börjar inte jobba förens 12! så jäkla gött. Men det förstör ju typ hela söndagen, men ändå jag har hela måndag förmiddag på mig också att sova.

hörs imorn.
Godnatt med er alla!

old pic.

/-Hittade en gammal bild på mig, ca 2-3 år gammal. -/
vissa tycker ju att jag lägger ut för lite bilder, men problemet är att jag inte orkar ta en massa bilder varje dag. Det är ju inte så kul och lägga upp samma bilder heller, eller några andra gammla som man ser ut som en knas på. Menmen nu ska jag sova!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0