jobbar och sliter...

Det blir ingen vila denna helg heller...
Blir att spendera dagarna borta på gruvön i grums och kvällarna i sängen med en bra film. På toppen av det hela har jag massor med plugg att göra inför nästa vecka... har 2 nationella prov och sen har jag två andra inlämningar. Men snart är det sommarlov! Då blir det iofs att jobba hela dagarna men ändå det är ändå sommar liksom!

Måste ju också även tala!
  Jag har blivit nominerad (stavning?) att få åka till Emax 2010! det känns helt otroligt att jag faktiskt blev nominerad dit. Väntar bara på att Cecilia ifrån Ung Företagsamhet ska ringa för att göra en intervju med mig och sedan bedömma om jag har det som krävs för att få åka dit! vilket jag förhoppningsvis har. Det handlar ju inte bara om vad man åstadkommit hitills utan vad man vill åstadkomma i framtiden. Anledningen till att jag egentligen valt att gå just entreprenör linjen. Men jag håller tummarna för att jag får åka, vilket då blir i juni, veckan efter midsommar. (Håll tummarna för mig nu!) 

Nu ska jag snart gå in och duscha och sen blir det sängen och läsa på inför NP i veckan. Måste även plugga på psykologin och skriva klart idrottsuppgiften.. usch bara tanken på vad mycket jag har att göra får mig att bli jättetrött.

Hörs senare.


p.s. för er som undrar vad emax är, här är deras hemsida som ni kan klicka in på om ni vill.. http://www.emaxsverige.se/






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0