I Forgot..

..To tell you guy´s!

JAG FICK STIPENDIET FÖR ATT FÅ ÅKA IVÄG TILL ÖREBRO OCH EMAX I SOMMAR!!! ;D

 Ja jag är väldigt glad, även fast säkerligen alla som blev nominerade kom vidare så är jag glad som att det vore något väldigt sällsynt. Har aldrig tidigare varit med om något liknande eller hört talas om det, så det ska bli riktigt kul och framförallt lärorikt!



(Bild tagen från google.)


Men nu åker jag in till Karlstad igen, får se när vi hörs igen.
Tills dess vill jag att ni all sköter om er och ser allting från den ljusa sidan, även fast allt sviker er.

P.S. Saknar min BV Mikkiz som är ute på Europa resa med sin klass:( Hoppas att sköter dig, och köper med något fint till mig då såklart! ;) Ses på tågstationen om 14 dagar!! <3 

Anonym

grattis till stipendiumet

2010-04-27 | 00:51:44 |
mikkiz

naaaw, saknar dig med sjukt mke BV! snart ses vi igen :):):) och grattis till det orebro saken ;)<33

2010-04-27 | 20:02:38 |
Linn

Vad roligt för dig :)äsch då ;), bry dig inte om det, att alla hade chansen att bli nominerade är ingen sak, det som var större var ju att du blev uttagen :D

2010-04-27 | 20:48:28 | http://trulza.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0