Godmorgon,

Första dagen på detta lov och jag ligger i sängen helt däckad efter en jädrans jobbig natt..:( Har varit illamående och det har krampat nått så in i nordens mycket i mgaen, det kan ju bero på att jag åt ett centerpaket igår. Heh. Men så illa har det nog alfrig varit. Ahja hoppas på att jag mår bättre lite senare under dagen så att jag får i mig lite mat.
Blev väckt av Mi imorse som ville att jag skulle måla henne som en kanin, så masa sig upp ur sängen blev det ju och börja sminka henne, eftersom det regnade ute var vi tvugna att leta fram lite regnkläder och så fick hon låna mina gummistövlar. Men gud! vad ska jag ha på mig nu när jag måste ut med hundarna sen? Jag kommer ju vara sjöblöt om fötterna?! Jaja, det får vi ta då. Nu blir det att kolla fler av Outsiders avsnitt. Det som jag har gjort hela natten typ.
Ha en bra torsdag.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0