Godmorgon.

Solen skiner, magen mår bra och jag har sovit ut!
just nu känner jag bara lycka över att allt är över, för stunden i alla fall. Idag blir det en vanlig Persson/Söderberg dag börjar med att åka in till stan och handla,tanka och sedan blir det fixa andra ärenden, hem ut med hundarna, åka hämta Zäta i grums, beställa pizza, äta med grannarna och kolla hockeymatchen.
Gårdagen som förövrigt spenderades nere hos Sara och Jocke, 4 hundar blev det och det var trångt, tro mig!
Efter lite bråk,bus och rivning av deras hus blev de alla trötta och skulle sova.. gissa om det blev trångt i sofforna?
Kira och Sixten var iaf de som löste det hela smartast!

Sötast i stan är de!


Men nu måste jag göra mig iordning.
Hörs senare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0