God eftermiddag

Denna dagen har gått väldigt segt, vilket nästan har varit lite tur då jag hunnit med så himlans mycket. Jag har städat, vart ute och busat med Kira, vart ute på promenad med alla djur inklusive katten:) Jag har packat, jag har rensat, jag har gjort klart mina "läxor" de saker som jag missat under veckan då jag varit hemma. Just nu sitter jag med datorn i knät i soffan och väntar på att söndagsmiddagen ska bli klar, döör ju av svält snart!? heh.. eller inte. Senare i eftermiddag kommer pappa att köra in mig till stan och Mi ska på födelsedagskalas hos Tina snart.
Tänkte inte skriva så mycket mer nu, låter bilderna få tala om vad som har skett under denna helg.

Myskläder, ett måste i dessa lata dagar.


Hundbesök. (Trötta flickor)

Tilda & Kira

Maaat!


Dagens söndagsmiddag.
Köttfärslimpa med potatis, morötter och lök.


Dagens Outfit.

Kofta- Gina Tricot
Kjol- H&M
Linne - H&M
Leggings- Mammas låda.
Armband- KappAhl
Halsband- Mammas (Camédam)

Sen ville Zäta ofc påpeka hur mycket kortare jag är än han, fast han är 3 år yngre.


Det var allt för mig just nu.
Ha en skön fortsatt söndag mina kära vänner.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0