GILLA!

Gilla att min hund är så stor men så feg...
 mamma och Mi var nyss ute med dem och så berättade de att när de kommit till stället där vi brukar släppa henne och hon springer in i skogen och hämtar kottar, sen helt plötsligt hör de ett gnäll och ut kommer Kira springandes.... med en katt efter sig! xD herregud jag dör av skratt, hade ju gärna viljat varit med och sett det tänk er en schäfer/border collie komma gnällandes/springandes med en katt efter sig! Jag kan verkligen inte sluta skratta när jag tänker på det, så himla typiskt Kira att vara feg som en liten bebis. Senast igår började hon morra och voffa(eller vad det heter) och sen när Tayzon skällde till vart hon livrädd och sprang och gömde sig bakom mig i soffan.. älskar verkligen den hunden! hon är min absolut bästa vän i ur och skur!

Nu blir det att skriva klart den där dumma svenska saken så jag blir klar någon gån iår!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0