:(


Det snöar/regnar? ute.. och det betyder att våren plötsligt försvann längre bort, men ännu längre bort försvann sommaren.

Längtar efter sommar, sol och värme. Jag längtar efter att kunna gå ute i trädgården i ett par korta shorts och ett slappt linne, jag längtar efter att kunna lägga mig ner i gräset och känna solen värma min kropp. Kunna sitta på en bänk med en glass i handen och kunna blunda och känna solstrålarna mot mitt ansikte. Sitta ute på m&ms balkong med en bra bok och ett glas svartvinbärs saft och bara kolla ut över vyerna.
Jag kan gissa på att det inte bara är jag som längtar efter sommaren. Alla längtar vi efter värmen, ljuset och de varma dagarna och nättern.
Denna sommaren kommer att vara något alldeles speciellt, de flesta i kompiskretsen kommer att fylla 18 år under sommarhalvåret och det betyder att det kommer att bli många fina utekvällar på krogar och caféer. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att kunna sitta ute på ett kvällsöppet café med ett glas cider eller en fanta(avstår gärna från alkohol.) Detta kommer nog bli en av de bästa somrarna i mitt liv!
Så ge mig sommaren nu!



detta blir dagens outfit. I protest emot att sommaren ska komma snart!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0