WOW vad svårt ska det vara egentligen?....

Äntligen har jag Elin persson skaffat mig en blogg, jag läser massor av andras och tänkt att jag ska skaffa mig en men det har inte blivit av.... så nu äntligen har jag en och visst lätt att skaffa den var det men satan så svårt att designa den? hittade en riktigt snygg design på en sida men nu är den sidans länk mitt över mitt namn :S... lite tråkigt men ska försöka lösa det så fort som möjligt!? Nu bär det av till stan och M&M (mormor&morfar) men först packa vilket lär ta sin tid, är ju trots allt inte en smart-packare som sagt.  
Pusshej sålänge :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0