UF- kick off

ojojoj säger jag bara!
riktigt kul dag idag.. förutom att morgonen blev lite stressig och upp o ner vänd. engelska på förmiddagen och UF-kick off på eftermiddagen borta på nöjesfabriken. mycket trevligt. Fick kolla på en kortisfilm eller ah 3st tror jag det blev sammanlagt... sedan var det även en tävling där man kunde vinna 1000kr i presentkort på stadium från Stora Enso. Under denna tävlingen blev jag och Hanna intervjuade utav en man från nwt som ville veta lite om vårt UF företag och såklart hittade vi inte våran tredje partner Victor innan så han fick bara sitt namn skrivet eller vad man ska säga, och blev även ett foto, så kolla nwt imorn blir ju! :)  
Nu blir det att plocka undan bland alla kläder som jag slängt högt och lågt i soffan nere på mitt rum.. lite tråkigt men det är så när man lider av beslutsångest och dessutom har alldeles för mycket kläder i garderoben. Så en senare uppdatering blir:)
pusshej så länge♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0