Shopping & Tandläkarbesök

En riktigt trevlig förmiddag det är vad jag har haft, lite shoping blev det såklart på bergvik.Tyvärr så var skorna som jag tittat på borta:( menmen... hoppas att de finns i stan, ska dit imorn efter skolan tänkte jag eftersom jag slutar vid 12. Men 2 linnen svart/vitt fick jag med mig hem från gina tricot, hårspännen och puder ifrån H&M och en body som sedan visade sig vara ett par gigantiskt höga trosor.. så de fick vi lämna tillbaka. Tur säger jag bara att jag upptäckte det när vi satt och åt, undrar vad hom i kassan tänkte när jag förklarade varför jag ville lämna tillbaka dom?
Jaja ett gott skratt fick de sig nog i fikarummet idag då. Men nu blir det lite mat och sedan blir det säkerligen mys framför tvn :)
hörs senare.

pusssisar♥


Dagens outfit.
− Svarta strumpbyxor (lillasysters)
−Kläning (Ellos)
−Väska (Östpendeln, second hand)
−Halsduk (mormors)
−vita "kjolen" är ett linne som ej minns vart jag köpt.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0