Minne som en guldfisk vareja....

Jag glömde ju helt totalt bort att berätta att efter shoppingen bra det av till tandläkaren efetrsom att mormor skulle dit och vi väntade och väntade och väntade och efter 20 mins väntan sa mormor nej du får de att säga mitt bnamn för jag ska hem och göra middag..  det lät precis som en gammal tant när hon sa det och jag trodde jag skulle dö av skratt. Men strax därefter kom det ut en tandläkare och talade om att de hade glömt att mormor skulle komma idag så hon var hemskt ledsen för att hon fått vänta så länge... men jag då som sedan fick vänat ännu längre tills hon var klar? mig sa de då inget till.. en glas saft hade ju inte suttit fel :) thihi menmen nu sitter jag med datorn i knät mätt och belåten efter middagén och ska alldeles strax kolla om det finns någon gammal disneyfilm man kan kolla på.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0