Jesusamalia...

Har haft fullt upp precis hela dagen!
först var det att sitta och vänta från 3 till kvart i 4 då jag skulle göra mitt matteprov, blev klar med det till halv 5 någongång, tror jag. Promenix från orrholmen och hem till hagaborg och där hann jag knappt kliva innanför dörren då mormor bad mig att följa med henne till jobbet där hon hade massor av blommor och en tårta att hämta, hon gick faktiskt i pension idag, många kramar till henne ♥
sen när vi kom hem hade mamma kommit dit så fika blev det, eller ah de andra fikade med tårta medans jag satt och kolla på.. är ju tyvärr gluten och laktos. Sen efter det blev det att hämta lillasyster på dansen, ut till ica i skåre för att köpa med lite saker hem. Kom hem pluggade glosor åt lite mat satt och kollade på en ny mobil oh plattång med mamma på datorn och för en liten stund sen var jag ute på promenix med mamma och hundarna. nu blir det dusch och sen en sista träning på glosorna och sen marsch i sängen:)
p.s ursäkta att det inte blev mer skrivet eller så men har inte haft tid/ork idag men imorn blir det ändring..
pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0