Hej allihopa!

Äntligen lite tid för att sitta vid datorn.
Idag var man ju bara i skolan i typ 3 timmar eftersom att jag bara hade mattelektion. Sen efter det var jag otroligt hungrig! Men matkön var ända ute till koridoren så jag och Hanna struntade i maten i skolan. och till allas förvåning drog jad självklart med henne bort till MAX på wåxnäs och köpte med mig för att äta hemma. Sedan efter lunchen blev det ner till måndagscafeét på kbab med morfar och de andra pensionärerna. Mycket trevligt ska jag säga er:) nästan synd att det är så många utav oss unga som inte vill/kan umgås med de äldre och även samma att de äldre inte vill/kan umgås med de yngre men inget att göra något åt idag iaf. Sen efter att morfar och jag fått i oss lite gott fika for vi hemåt där det blev lite glosläsning för mig och tv för morfar:)
men nu ska jag nog bara ta det lugnt och kolla lite på tvn, kanske ta en liten tupplur eftersom att jag har dans ikväll, längtar! :D
pussisar så länge♥

 Dagens outfit

Svart långt linne, Gina tricot
−Svart kofta, JC
−Halsduk, mormors






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0