Godmorgon allihopa!

Vaknade egentligen vid 9 men har ätit en ordentlig frukost och tagit en lång dusch och så nu är jag äntligen klar:) Nu alldeles strax blir det en snabbis till Bergvik med mormor och kolla på lite saker som jag tänkt köpa mig, sen vid 3 ska hon till tandläkaren och då tänkte jag att jag faktiskt skulle ta med mig min bok Flickan som lekte med elden och läsa så att jag hinner läsa ut den innan den ska vara inne..vilket är mindre än en 4 veckor. Tror helt ärligt inte att jag lånat en sådan tjock bok förut? Inte som jag kommer ihåg iaf. Men nu blir det att dra på sig ytterkläderna, :)

p.s bilder på dagens oufit får ni lite senare idag.

Pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0