Go´Kväll

Klockan är snart 9 och jag ska lägga mig snart, har lagt mig tidigt hela denna vecka... vet inte vad som flugit i mig? men skönt är det iaf att vakna upp och känna sig utvilad:) Imorgon kommer det att bli myskväll hemma hos mig i lilla Forshaga med Mikkiz och hennes nya huvudmassage sak som jag köpte.. (enbart för att hon skulle använda den på mig!;) men innan det var det lite prat på att vi skulle iväg och kolla innebandymatch borta på lärcentret. Vem vet kanske att man ser någon söting som får följa med hem? Okej, kanske inte följa med hem men iaf någon att börja prata med:) men nu blir det tandborstning och marsch i säng!
Pusss & Godnatt.



mikkiz

haha, du kan ju inte köpa presenter till mig som är till för dig! ;o jag ska få minst lika mkt massage me den! :D hihi

lätt vi hittar killar ^^ de vi är bäst på... xD

2009-09-24 | 22:38:03 | http://mikkpikk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0