Äntligen klar...

Det är så mycket jobbigare än vad man tror att städa att behöva böja sig upp o ner upp o ner hela tiden, kanske därför man bränner så många kalorier genom städning? fast nu var det inte det som var orsaken till att jag städade utan därför att min soffa och även mitt rum var ganska dränkt i kläder, väskor och bagar efter min vistelse i stan.
Kolla bara så stökigt....

helt otroligt.. hur lyckas man?

menmen såhär fint blev det iaf efteråt...

snyggt va? eller ah väskorna ska in i klädkammaren sen när jag städat där.. vilket nog får bli imorgon, pappa börjar bli lite trött på min fina mening/ursäkt, jag gör det imorn. Själv tycker jag om den meningen, iaf när det kommer till städning av klädkammaren.
Men nu sitter jag i min härligt städade soffa med datorn och skriver lite och äter även lite god äppelpaj som pappa gjorde förut:) tror faktiskt att jag ska göra en ny imorgon.. jag kan bara inte få nog av en nygjord äppelpaj som är varm och sedan tar man på krämig vaniljsås. Mmmmh vad gott det lät, det får nog bli en bit till nu känner jag, thihi. 
 
Här kommer en sista bild på dagens outfit...

− Vitt linne, Gina tricot
− Svart stickad väst, Cubus
− Jeansleggins, Lindex

Nu blir det duschen och sen TV eftersom att Oskyldigt Dömd tv4 har seriestart + Desperate Housewives kanal5 och båda börjar kl 21.00? får se vilken som blir att se.
Pussshej♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0