Alltid lika trevligt med härligt sällskap....

Gårdagen var mycket trevlig jag tackar mycket för den kvällen Mikkiz och även av finbesöket Joline och Sara. Innebanymatch blev det, och satan vad det var olidligt spännande i slutet.. men hur mycket jag än satt uppe på läktaren och tala om hur de skulle göra slutade matchen 8-8. efter den blev det en promenix med Mikkiz och sen följde jag henne hem till hennes mormor och jag hem till mig och åt lite äppelpaj med vaniljsås sen blev det sängen:)
 
De rosa är forshaga och de vita är Skattkärr om jag minns rätt....
only for you Mikkiz ;)


Idag har jag inte gjort så jättemycket, åkte in till M&M ganska tidigt. Efter en liten stund gick jag och mormor till konsum och handlade lite mat och sen till bageriet för att köpa lite gott till fikat sen gick vi hem och fikade lite med morfar. Sen så har jag suttit vid tvn och kollat ikapp på svenska hjärtan och ikväll blir det mys vid tvn med mormor och morfar.
Jag är så glad att dom finns och om 3 dagar går mormor i pension och då kommer jag kunna se henne mycket mer också, längtar såå mycket.
vill bara säga tack för allt ni ställer upp för och alltid finns där med öppna armar.
Älskar er! ♥

Dagens outfit :)

(Ursäkta den en aning så smutsiga spegeln..)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0