Vive le shopping..

Av att tyda min rubrik idag så förstår ni nog vad jag har ängnat denna dag åt. Eller ah mest kollat runt i affärer eftersom att jag håller på att sparar pengar. Men ett par snygga mönstrade strumpbyxor fick följa med hem ifrån Åhléns. Jättesöta var dom. Sen mötte vi morfar och fikade lite på Café Royal bakfickan inne i Mit i City:) sen gick vi hem och där blev det till att börja stryka kläder som jag ska ha nu under praktiken, en liten middags paus och sedan blev det att fortsätta. Har även läst lite i Aftonbladet där det b.la. stod om en 2-årig pojke som har en IQ på minst 160. Detta betyder att han är lika smart som Einstein, HALLÅ?! han är 2 år och har den IQ:n?! tänk sen när han blir äldre då? Han kommer ju kunna bli världens smartaste pojke/man. Han kommer från England så han har ju alla möjligheter i världen att kunna utnyttja sin smarthet på men jag hoppas verkligen att han kommer att använda sin smarthet på ett bra sätt!
Där ser man vilken tur vissa har och vilken otur vissa andra har. Men nu ska jag iaf sörja min icke höga IQ med en liten mini-spa kväll.
Hörs senare.
Pusss♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0