Vad tror ni om att jag kanske skulle ta och göra en....

PIERCING?!
Ja det är ju något jag funderat på i några år men aldrig riktigt vågat eller fått för den delen heller. Men nu är jag verkligen superduper sugen på och ta en piercing i mitten av underläppen som jag alltid velat haft?
Tror ni jag skulle passa med det? Bara för att jag är lite av en knäppis var jag ju tvungen och testa om det såg okej ut med en piercing i läppen, tog jag sönder ett örhänge som jag ändå inte kunde använda och satte det på läppen och voilá!

Passar eller Passar inte?


Är ju inte riktigt 100 000% säker på om jag ska ta men jag vill väldigt, väldigt gärna göra det. Samtidigt vill jag göra massa med små tatueringar lite här och där^^ Vill även också ta ännu fler hål i öronen i dagens läge har jag 3 i höger och bara 1 i vänster, eftersom att jag reagerade så starkt emot nickel för ett år sen. Jag har inte kunnat/ vågat ta fler. Därför är jag lite osäker nu med. Någon som vet lite mer kanske, kan man ta eller ska man helst avstå? 
 
Nej nu blev jag hungrig mitt i allt också...
får nog gå och äta innan jag lägger mig.
Men skriv gärna vad ni tycker, ska jag ta eller ska jag inte?
och va ärliga nu för sjutton gubbar!
Nu ska jag gå och rosta lite mackor mitt i natten^^

Pusshej så länge.



Joel

Så, eller på sidan. Med kula innan ;)

2009-12-22 | 22:28:02 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0