Trevligt värre...

Är precis vad jag har haft hela dagen idag.
Först blev det middag, Dillkött med potatis och svart vinbärsgéle och saft. Till efterrätt blev det ännu mer saft och kakor:) Sen efter det blev det att kolla på Svenska Hjärtan med m&m vilket jag sitter och tittar på än:)
Ikväll blir det nog inte så mycket mer än att bara mysa framför tvn kanske ta en promenix eller så.
Men nu blir det att fokusera på tvn:)

Tyvärr blir det ingen dagens outfit eftersom att jag har glömt kabeln till kameran hemma och minnes kortet inte passade i min dator... ahja vi får försöka klara oss utan det i några dagar:)
Pussss♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0