Tack för en trevlig kväll boys!

Kvällen slutade kanske inte som jag hade tänkt mig med ett strot glas dricka och sitta och trycka i mig choklad och sedan dö av laktosmagskramper^^ Utan den slutade med att jag, new Joel och hans kusin Mattias ända borta ifrån Skara!:) orsaken till att han heter new är mest ett internskämt mellan mig óch Mikkiz men för att ni ska förstå lite iaf så kan jag ju tala om att mitt ex hette också Joel så han är old Joel och nu får min gammla klasskamrat från högstadiet heta new Joel eftersom att vi inte börjat umgås förens nu, idag typ xD
Mycket trevligt/läskigt hade vi. Kollade på Mirror´s jag dog flera gånger dom dog inte^^ sen blev det Dum&Dummare "när de träffades från början" sen blev det för dem att cykla hem långt bort på andra sidan Forshaga och jag fick slava med vatten till lillasyster, ta bort sminket och borsta tänderna:)
Nu ligger jag här i sängen och kommer säkerligen att nörda dator i någon timme till, eftersom att jag inte vågar sova....
Hörs imorgon,
Pussss



new Joel :)

tack själv elin ! :)

2009-10-29 | 23:07:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0