Strålande solsken..

Imorse när jag vaknade av att Kira (min hund) skällde på en fågel som satt utanför mit fönster lät det precis som att det ösregnade ut och då kände jag bara NEEEJ, inte idag när jag ska till skolan. Drog täcket över huvudet och sov i någon timme till. När jag vaknade sen igen märkte jag att solen var på uppgång och strålande sol blev det, det gillar vi!:) Upp och klä på mig och åt min orginella fruksot tre rostade mackor utan kanter med kokt skinka och ett x-antal glas mjölk. Sen skynda ner till bussen åkte till skolan. struntade i att ta en tidigare buss för att lämna in en uppgift, så skickade den när jag kom dit och då visade det sig att det inte alls var många som hade skickat in den, då kände jag mig lugn iaf^^. Sen blev det idrott borta på tingvallahallarna Therese som höll i lektionen idag. Innebandy blev, riktigt kul och riktigt bra jobbat av Therese:) Sen bort till busssaken på Wåxnäs för att kolla om de hade fått in Hannas busskort men tyvärr inte idag heller:( ringde och kollade om vi kunde åka med mamma hem och det kunde vi som vanligt. Kom hem åt lite mat och nu sitter jag här:) ska snart packa upp väskan och så. Inga speciella planer inför kvällen så det blir nog en härlig slappiskväll hemma:) ska även försöka leta upp mammas & pappas kamera bland alla andra saker i skåpet så att jag kan börja ta bilder igen^^
hörs senare,
Pussshej♥ 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0