SKÄRPNING... eller spela roll egentligen?

Nej nu har jag verkligen varit dålig på detta med att uppdatera! Men egentligen, vad spelar det för roll om inlägg varje dag? Detta kom jag och tänka på igår när jag låg med min inte så härliga migrän..
Egentligen är det ju inte hela världen om jag inte skriver ett inlägg varje dag, jag är ju inte direkt känd genom min blogg, jag är inte känd överhuvudtaget. Jag är ingen Kissie ingen StinaLee och ingen BlondinBella heller, som har en blogg som de tjänar pengar på och som faktiskt är som deras jobb. Jag har så mycket annat i mitt liv som är så mycket vikitgare än bloggen, Familjen,skolan,vänner, och även praktiken just nu. Jag går upp halv 8 varje dag, åker hemifrån kl 09.16 för att vara exakt och sedan kommer jag inte hem förens runt halv 7,7 på kvällen. Då ska det duschas, diska dagens matlådor, göra ny matlåda och även hinna med det som behövs göra på skolfronten samtidigt som du vill hinna träffa folk, kolla på tv, gå i affärer. Men inget, inget sånt hinner eller orkar man göra efter men stått i en butik i ca 8 timmar och arbetat. Så vem bryr sig egentligen om att man inte skriver ett inlägg varje dag? inte många iaf, dessutom är det väl säkerlgen bara vänner och bekanta som är inne och läser på bloggen och de vet ju ändå det mesta som händer om dagarna så varför ödlsa så massa tid på en sida som är på internet när du kan gå ut och göra saker i verkligheten? sånt som verkligen berör folk på riktigt. Dessutom vill man ju inte skriva för personligt på en blogg som vem som helst kan läsa heller, jag skulle inte skriva om allt som jag tänker och känner. Privatliv kallar jag det och det är inte många som vet hur jag verkligen känner och tycker inte ens min mamma eller mormor som jag litar mest på i hela världen vet precis allt om mig. Jag är en person som är väldigt öppen av mig men jag talar väldigt sällan om hur jag verkligen känner, mår och tänker. Jag vill inte att folk ska veta sanningen om allt. Finns nog ingen människa som vet allt om någon, eller vad tror ni?



Lite kort om vad som snurrar i mitt huvud just nu, imorgon kommer det säkerligen nya bekymmer, tankar och problem. Men det tar vi då nu ska jag in och duscha. 
                                                                       
                                                                           Pussss
                                                                               ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0