Sjuk..

Jag har ju nu mått illa i några dagar.. eller när jag tänker efter är det faktiskt en hel vecka som jag känt mig illamående och spyfärdig?  Men inte en enda gång har jag spytt eller något liknande och inte heller idag idag har jag gjort det. Men idag mådde jag så illa i skolan och det kändes verkligen som om att jag skulle spy när som helst, så pappa fick komma och hämta mig och när jag äntligen kom hem efter att ha stannat 2 gåner i tro om att jag skulle spy men inte gjorde det gick jag ner och la mig i sängen och sov. Jag sov från 11.30 till ca 16.00 då mamma kom hem. Har även försökt äta lite men inte direkt lyckats så för att iaf inte torka ut så har jag druckit ett glas saft. Jag hoppas på att få gå iväg till skolan imorn då vi har vår sista UF-lektion innan praktiken på 5v + 1v lov, så sammanlagt på 6 veckor men jag har troligen fått feber tror pappa. Men får se hur jag mår imorgon. Men nu hade jag tänkt mig att jag skulle jobba klart med Näthandelsuppg. så att jag kan lämna in den antingen imorgon eller på fredag morgon innan kl 08.00 vilket betyder att om jag är sjuk imorgon måste jag vara i skolan mer än 1h innan vi ens börjar för att skicka in uppgiften. Men det problemet tar vi då, nu ska jag göra klart den och sedan lägga mig igen, kanske kolla lite på Tv eller nått.
Ha de bäst!
Pussshej♥



Anonym

rya på dej

2009-10-07 | 21:08:56 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0