Singing bird´s that I love..

Det finns 3 artister som jag inte kan få nog utav..
Veronica Maggio
Erik Hassle
Milow
 Jag verkligen älskar dem, men tyvärr så har jag inte Eriks platta men jag ska köpa den så fort jag får studiebidraget.. Men de andra två har jag plattorna av och jag kan verkligen tröttna på dem, man tar verkligen åt sig av deras låtar. Speciellet Veronicas, man känner igen sig i många av hennes låtar. Vet inte riktigt varför jag tar upp det, men jag fick verkligen en känsla för att göra det. Alla är de relativt nya artister som dessutom är superduper bra, de har alla unika röster som verkligen kan få en att rysa till ibland. Just nu är det faktiskt så att jag lyssnar mer på Erik Hassle just därför att han har en underbar röst och för att jag kan inte sluta älska hans hår. Det är så snyggt/gulligt på samma gång! + att han är ju faktiskt även söt.




 I somras när det var Rix FM festival i Kalrstad på torget stod jag såklart där för att kolla in min kära Milow, han kom såklart ut sist men jag stod kvar där och jag kunde ha grinat just då.. Jag kunde inte förstå att jag stod och kollade på han?! men dessutom fick jag ju se han gratis också ju kom jag på nu, jag la inte ut en enda krona för att se han. Eller på vatten men annars inget.. det var verkligen ett moment for life.

Milow  

( bilden är tagen av mig/ tid & datum stämmer ej)

Veronica Maggio

( Bilden är tagen från google)


Erik Hassle

(Bilden är tagen från google)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0