Se upp för de halkiga löven!

Vill börja med att jag höll på och dö av skratt när jag försökte läsa mitt inlägg när jag skulle till bussen.. Så kan det gå när man är stressad^^ Fast inte hade jag behövt stressat så mycket, bussen kom ju nästan 15 min försent så vad spelade det för roll? Mer än att jag höll på att dö av att jag inte visste hur jag skulle stå utan att få ont i höftleden^^ Men tillslut kom bussen och ganska överfull blev den också.


I STAN!
Wooh, aaah och shiit är några av de vackra ord som jag använde idag när jag gick fårn torget till Hagaborg för att komma till m&m^^ Satan så halkiga lövena är, var som att jag var ute och gick på is nästan ju! Inte hade  jag ju på mig mina vanliga svarta sneakers utan jag hade faktiskt på mig ett par röda vadhöga stölar med en liten klack på. Jag trodde jag skulle trilla flera gånger.. men sen kan jag inte heller förstå hur bara jag lyckades halka så förbaskatt mycket? för de som gick framför halka inget alls typ. Det måste ha och göra med min otur. Men jag tog mig hem utan att lev att jag satt och kollade lite i olika kataloger som mormor fått och tog mig även lite godis innan vi gick ner till Cafét med de andra damerna från mormors trappuppgång:) Där nere blev det att man fick sig lite goda kakor och saft, sen så var det ju en liten tävling som man bruakr kalla för melodi-krysset eller nått liknande.. Inte direkt så jättekul eftersom att alla låtar var innan jag var född eller ens tillräckligt gammal för att veta att de ens var hit-låtar. Men sedan när de skulle ropa upp vinnaren så sa de " GARTTIS ELIN DU VANN" jag satt som ett frågetecken, men så visade det sig att det fanns en till Elin, som självklart satt mitt emot mig^^ så tyvärr jag vann inte men gjorde inte så mycket eftersom att det var ett kaffepaket som var priset. Sen efter det kom mamma och hämtade mig så blev det hem till Forshaga igen där det blev makaroner och köttfärsås ännu en dag^^
Nu sitter jag här vid datorn och funderar på vad jag ska hitta på ikväll.. eller ah det ser ju snarare ut som natten när man tittar ut genom fönstret. Kanske ska t amig en lång promenix med Kira, krypa ner i mjukisdressen och kolla på en film och mysa med Kira & Måns, båda 2 lika kelsjuka. Eller ska jag ha en liten mini-spa kväll och fixa iordning mina naglar? hmmm, nu fick jag lite besluts ångest här...
Vad tycker ni att jag ska göra ikväll?

Nej jag tror jag ska ta och fixa mina naglar snyggt, kan ju vara lite kul med färg på dem nu i detta tråkiga höstväder.

Dagens outfit.

- Jeans, Ginatricot
- Tunika, H&M
- Svart linne, Ginatricot
- Raggisar, Mormor stickat.
( Ursäkta den suddiga bilden, jag har nog blivit lite skakis när jag ska fota^^)

Men nu ska jag fixa mina naglar!
 Pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0