ROCKNATTEN!

Igår var det rocknatten, mycket trevligt och högljudt. Ja det var många band som spelade och de flesta gillade jag, fast vissa var inte bara min smak. Men synd att det inte var mer folk där än vad det var. Tyckte så synd om de banden som spelade och det knappt fanns folk som kollade. Alla stod i olika "gäng" på golvet och pratade och tittade lite på banden och that´s it. Inte så kul men hade ändå en mycket trevlig kväll. Och Emil det gick visst bra! jag tyckte det var bra och de som tyckte att det var dåligt har bara dålig smak!:D
Jag träffade lite folk och pratade sen gick jag,Mikkiz och new Joel hem till mig och kollade först på Ice Age 2 och sen Drag me to hell som för övrigt hade ett sämst slut! Sen blev det sängen för mig och Mikkiz:) lite huvudmassage självklart innan vi somnade^^


Idag är det ju Halloween, kommer säkert komma många läskiga spöken och knacka bus eller godis:) ska bli kul och se hur de ser ut:) Sen ska jag nog kolla in lillebrors match och sen har jag inga planer^^ får se vad det blir.
Bilder från igår kommer när Mikkiz skickat:)
Hörs senare,
Pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0